Najlepsze narzędzia AI dla biznesu online – niezbędnik

Najlepsze narzędzia AI dla biznesu online w pigułce. AI może wspierać Twoje działania w osiąganiu celów biznesowych. Dzięki zastosowaniu AI  możesz zautomatyzować pewne zadania, oszczędzając czas i wysiłek np. przetłumaczyć tekst, tworzyć scenariuszy wideo, ułożyć harmonogram. Narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję sprawdzają się w e-commerce, gastronomi, turystyce i wielu innych branżach, gdzie można optymalizować procesy sprzedaży i marketingu online. Warto mieć na uwadze, że kwestie własności intelektualnej AI nadal nie są uregulowane przez prawo. ChatGPT nadal się uczy i czasami popełnia błędy oraz  nie zastąpi człowieka w pracy. Dlatego, że komunikacja z odbiorcami wymaga  ludzkiej empatii, autentyczności i zrozumienia kontekstu.

Korzyści z wykorzystania narzędzi AI w tworzeniu i dystrybucji treści:

1.    Automatyzacja generowania różnych rodzajów list, raportów, treści, video, shortsów, obrazów, przez to proces jest szybszy i wydajniejszy.

2.    Personalizacja – dzięki analizie szczegółowych danych o użytkownikach, tworzy się treści dostosowane do ich preferencji.

3.    Jakość – koryguje błędy i sugeruje ulepszenia, co prowadzi do poprawy jakości treści.

4.    Skuteczność – po szczegółowej analizie danych na temat odbiorców i tworzy treści, które są bardziej skuteczne w dotarciu do docelowej grupy.

5.    Optymalizacja dystrybucji –  tworzy zaawansowane analiz danych, które pozwolą lepiej zrozumieć potrzeby klientów i zoptymalizować proces dystrybucji treści i zwiększyć jej skuteczności. Wyświetla odpowiednie treści, odpowiednim odbiorcą we właściwym czasie.

6.    Redukcja kosztów – poprzez automatyzację i optymalizację niektórych procesów tworzenia i dystrybucji treści, zmniejszają się koszty czasu i finansowe.

7.    Monitorowanie wyników kampanii marketingowej i możliwość bardzo szybkiej reakcji na zmiany i optymalizację działań.

Zanim zrobiło się głośno o ChatGPT mogłeś już sprawdzić technologię sztucznej inteligencji i korzystać z narzędzi, które wykorzystują sztuczną inteligencję. Część z narzędzi oferuje bezpłatny okres próbny. Poniżej lista w czym może pomóc sztuczna inteligencja AI:

Najlepsze narzędzia AI dla biznesu online – lista

Propozycje generatorów treści: 

Chat GPT firmy OpenAI to nie tylko narzędzie do komunikacji. Na liście najlepszych narzędzi nie mogło zabraknąć najpopularniejszego czatu Chat GTP. Może pomóc Ci w tworzeniu treści marketingowych, blogowych, opisów produktów, analizowaniu trendów, danych i wielu innych.

Rytr.me – wystarczy, że określisz język, charakter, frazy kluczowe i tematykę w którym mają być napisane treści reklamowe, opisy produktu, nagłówki, e-maile marketingowe i wiele innych.

Copy.ai – po wybraniu rodzaju tekstu, tematu i stylu narzędzie generuje pomysły na tworzenie treści do social mediów, na strony internetowej, do reklam czy e-maili i wiele innych możliwości.

Articoolo– narzędzie zawiera wszystkie niezbędne funkcje do generowania tekstów. Pomaga stworzyć treści na podstawie fraz kluczowych zgodnie z zasadami SEO. Można określić też długość oraz stopnień trudności tekstu. Ma też inne możliwości.

Autowriter.tech – narzędzie do szybkiego pisania, daje możliwość generowania treści np. opis produktu, posty, artykuły i wiele innych.

Jasper.ai – narzędzie ma generuje wysokiej jakości treści na różne tematy i formaty, a także ma pozostałe funkcje, które ułatwiają pracę.

Zestaw narzędzi do obrazu, wideo, prezentacje:

Canva -wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji, dzięki której z łatwością stworzysz plakat, baner, edycję zdjęcia itd.

DALL-E – na podstawie promptu wygeneruje dowolny obraz i daję dużo zabawy.

Lumen5 – oferuje gotowe szablony do adaptacji lub można stworzyć samodzielnie nowe projekty. Generuje grafiki i animacje, które można wykorzystać w wideo.

PhotoRoom – magiczne studio pozwala na szybkie łatwe usuwanie tła ze zdjęć, tworzenie grafik na potrzeby mediów społecznościowych.

Designs.ai – studio projektowe, które ułatwia projektowanie elementów wizualnych do social mediów.

Możliwość generowania badań, raportów, analiz: 

Google Analytics, Adobe Analytics, Mixpanel – to narzędzia analizujące dane związane z treściami i zachowaniem użytkowników. Pomagają zrozumieć preferencje zakupowe klientów, wykrywać trendy i insighty.

Post Intelligence – analizuje posty i interakcje, aby zaproponować lepsze treści i odpowiedni czas na publikację. Pomaga zoptymalizować strategię.

Jest to tylko część dostępnych narzędzi opartych o sztuczną inteligencję, które wspomagają pracę i dostarczają danych do podejmowania mądrych decyzji biznesowych.

Sprawdź, co mogę zrobić dla rozwoju Twojego biznesu.

Podobne posty