Narzędzia zwiększające sprzedaż online – 5 mniej znanych
Poznaj narzędzia zwiększające sprzedaż online. Pewnie nie raz zastanawiasz się jak sprzedawać taniej i więcej w internecie. Oto mniej znane narzędzia, które…
Poznaj narzędzia zwiększające sprzedaż online. Pewnie nie raz zastanawiasz się jak sprzedawać taniej i więcej w internecie. Oto mniej znane narzędzia, które…
5 zasad jak prowadzić blog Blog na stronie internetowej nadal jest „bezpiecznym portem” w sutuacji awarii mediów społecznościowych. Często zdarza się, że…
Nie znajomość algorytmu zwiększa ryzyko zablokowania reklamy na Facebook . Dlatego warto zajrzeć co jakiś czas na www.facebook com./policies/ads i sprawdzić czy…
Landing page, czyli strona docelowa jest jednym z kilku narzędzi zwiększających współczynnik konwersji. Strona docelowa charakteryzuje się prostą budową (nie posiada menu,…
Formaty contentowe, czyli to co internauci chcą. Ludzie niezależnie od wieku, lokalizacji szukają dobrych treści, które pomogą im podjąć właściwe decyzje zakupowe,…
Regulamin Facebook wiesz, że taki istnieje? Pokusa szybkiej rejestracji na platformę Facebook jest silniejsza, niż poświęcenia kilku godzin na wnikliwe czytanie regulaminu,…
Podstawy automatyzacji e-mail marketingu są dzięki platformą np. SARE, FreshMail, GetResponse łatwe do wprowadzenia automatyzacji działań. Tym samym można zyskać czas na…
W kulturze obrazkowej, bez zdjęcia trudno przykuć uwagę odbiorcy. Często można spotkać informację w treści posta w mediach społecznościowych, że zdjęcie jest…
Konkursy od wielu lat cieszą się popularnością w mediach społecznościowych. O czym należy pamiętać przed zorganizowaniem konkursu w mediach społecznościowych, aby nie…
W branży e-commerce mamy do dyspozycji dużo narzędzi (np. kluczowe wskaźniki e-markietingowe, które są pomocne w analizie naszych działań. KPI (Key Performance…
End of content
End of content