Narzędzia zwiększające sprzedaż online – 5 mniej znanych
Poznaj narzędzia zwiększające sprzedaż online. Pewnie nie raz zastanawiasz się jak sprzedawać taniej i więcej w internecie. Oto mniej znane narzędzia, które pomogą zwiększyć skuteczność prowadzonych działań w e-commerce.
Narzędzia zwiększające sprzedaż online – Bing Webmaster Tools
Może kojarzysz, albo nawet używasz wyszukiwarki Microsoftu Bing, ale czy wiesz, że istnieje narzędzie podobne do Google Search Console? Bing Webmaster Tools posiada (oprócz analogicznych funkcji Search Console) funkcję skanowania serwisu pod kątem błędów SEO oraz dostęp do usługi Microsoft Clarity (analiza behawioralna np. zapis sesji, mapy ciepła, insight).
Narzędzia zwiększające sprzedaż online – ASPS
To polska platforma do monitorowania pozycji sklepu internetowego na wybrane słowa kluczowe. System w wynikach uwzględnia reklamy, video, ,mapy, autokorektę tekstu, kanibalizacje słów kluczowych. Niezależnie od wybranego pakietu można monitorować nieograniczoną liczbę witryn.
Narzędzia zwiększające sprzedaż online – Smodin
To narzędzie do tworzenia opisów produktów w sklepie online. Pomaga stworzyć opis dla wielokrotnego wariantu jednego produktu oraz sprawdzić tekst pod kątem plagiatu.
Narzędzia zwiększające sprzedaż online – Apilo
Jest to hub łączący w jednym panelu wszystkie niezbędne informacje potrzebne do zarządzania sprzedażą wielokanałową (np. z Allegro, Shoper, Amazon,Shopee, eBay, Empik itd. ). W jednym miejscu można zaktualizować stan i cenę towarów, stan zamówienia i wysyłki oraz wiele dodatkowych możliwości w momencie dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
Narzędzia zwiększające sprzedaż online – Google Moja Firma
Jest to dobre narzędzie dla lokalnych firmy usługowych np. taxi, salon beauty, restauracji itp. Nie wszyscy przedsiębiorcy wykorzystują potencjał tego narzędzia i poprzestają na uzupełnieniu danych firmowych, dodaniu zdjęć i dbania o jak najwyższą ocenę. Natomiast istnieją dodatkowe czynniki mające wpływ na pozycję na jakiej wyświetli się profil Twojej firmy. Do czynników tych należą m.in. kategoria pod którą zarejestrowaliśmy profil, słowa kluczowe, posiadanie adresu z możliwością stacjonarnych wizyt, odległość siedziby firmy od kogoś kto szuka w Google słowa kluczowego, ilość opinii i ich regularny przyrost, pinezka, strona lądowania z wizytówki. A także zamieszczanie informacji o aktualnych promocjach, wydarzeniach, nowościach w ofercie, chat online, połączenia video, które są pomijane z powodu małej świadomości ich możliwości.
Jeśli do tej pory profil Moja Firma służył Ci wyłącznie jako tablica z opiniami, to czas to zmienić i wykorzystać dostępne narzędzia jako kolejne źródło pozyskiwania klientów. Skontaktuj się ze mną kontakt@smasystentka.pl